پل کارپنتر، کارآموزی است در یک شرکت مرموز در لندن با کارفرمایانی غیرمتعارف، از جمله یک مدیرعامل که قصد دارد با روشهای کارآفرینی مدرن، جهان جادویی قدیمی را مختل کند...
پاپی متوجه میشود که برانچ زمانی عضو یک گروه پسرانه به نام بروزن بود که با برادرانش فلوید، جان دوری، اسپراس و کلی تشکیل شده بود. اما زمانی که فلوید ربوده میشود، برانچ و پاپی برای متحد کردن برادران دیگر و نجات فلوید به سفری میروند...
واندرول، داستانی افسانهای که بین ایتالیای امروزی و قلمروی خیالی اتفاق میافتد، در سفری هیجانانگیز که دنیای او را برای همیشه متحول میکند، ویولت دختری 12 ساله ساده لوح و کنجکاو را دنبال میکند...
یک سکونتگاه آرام در حاشیه یک ماه دوردست، توسط ارتشهای یک نیروی حاکم مستبد تهدید میشود. روستاییان برای نجات خود، به یک غریبه مرموز که در میان آنها زندگی میکند، امید میبندند. غریبه مرموز، با مهارتها و قدرتهای خود، ارتشهای مستبد را شکست میدهد و سکونتگاه را نجات میدهد.
یک شهاب سنگ جادویی درشهر ماجراجویی سقوط می کند و به توله های "سگهای نگهبان"قدرت های خارق العاده می دهد . آنها اکنون به "توله های قدرتمند" تبدیل شده اند و از این قدرت ها برای کمک به مردم استفاده می کنند...
چهار برادر لاکپشت که زندگی خود را صرف یادگیری نینجوتسو کردهاند، پس از سالها پناهگرفتن از دنیای انسانها در فاضلابهای شهر نیویورک، راهی سطح شهر میشوند تا به عنوان نوجوانان عادی پذیرفته شوند؛ دوست جدیدشان اپریل اونیل به آنها کمک میکند تا با یک سندیکای جنایتکار و ارتشی از جهشیافتهها مقابله کنند...
یک پری دریایی جوان با یک جادوگر دریایی معامله می کند تا صدای زیبایش را با پاهای انسان عوض کند تا بتواند دنیای بالای آب را کشف کند و شاهزاده ای را تحت تاثیر قرار دهد...
زندگی مرینت نوجوان معمولی در پاریس وقتی که دختر کفشدوزکی می شود به مافوق انسانی تبدیل می شود. دختر کفشدوزکی که دارای قدرت های جادویی است، باید با مخالف خود، گربه سیاه، متحد شود تا پاریس را نجات دهد، زیرا یک شرور جدید هرج و مرج را در شهر ایجاد کرده ...
پس از رخدادهای انتقامجویان: عصر اولتران، ثور بدون چکش خود میولنیر در دنیای دیگر زندانی شده است و در آنجا باید به منظور بازگشت به موقع به آسگارد و جلوگیری از رویداد محتمل الوقوع راگناروک (نبرد پایانی و فرجام کار جهان در اساطیر اسکاندیناوی)، توسط شخصیت بد ذات هلا در یک مبارزه به سبک گلادیاتورها در مقابل دوست قدیمیاش هالک قرار گیرد...
دو کارمند جدید استودیو انیمیشن والت دیزنی شبانه در آنجا میمانند و شاهد زنده شدن تمام شخصیتهای دیزنی و گرفتن عکسی به مناسبت صدمین سالگرد استودیو می شوند ...
داستان شخصیت امبر (آتش) را معرفی میکند؛ یک زنی جوان، سرسخت، تندخو و آتشین که دوستی او با مردی بامزه، شیطون و آسانگیر به نام وید (آب) و باورهای او درباره دنیایی که در آن زندگی میکند او را به چالش میکشد...
باربی یک عروسک است که در یک دنیای صورتی زندگی میکند. او متوجه میشود که نمیتواند همه چیز را انجام دهد و به دنبال هویت خود است. او به دنیای واقعی سفر میکند و با شخصیتهای جالب و ماجراجویانهای آشنا میشود. او در این راه درباره خودش، دوستانش و جهان بیشتر میفهمد...
یک جوان 16 ساله خجالتی به نام روبی گیلمن می فهمد که او وخانواده اش نسلی از کراکنها (هشت پاهای افسانه ای) هستند که به صورت انسان درآمده و در حال زندگی بین آن ها هستند، او که تنها خواسته اش جا افتادن در مدرسه بود حال باید نسل بعدی کراکن های سلطنتی باشد...
سوزومه، دختر 17 سالهای است که درون شهری آرام در کیوشو زندگی میکند، در حین سفر با مردی جوان مواجه میشود که به او میگوید: «من دنبال یه در میگردم». او را تعقیب میکند و در میان ویرانههای کوهستانی دری فرسوده پیدا میکند، انگار آن در تنها چیزی است که از تمام ویرانی ها به سلامت بیرون آمده است. انگار چیزی سوزومه را به سمت در میکشاند، در همین حین سوزومه خود را در حالی که به در رسیده است میبیند. خیلی زود درها یکی پس از دیگری در نقاط مختلف ژاپن شروع به باز شدن می کنند. بخاطر بلایایی که از آن سوی درها بر سر مردم روانه میشود، بایستی درها بسته میشدند. به نظر میرسید در آسمان مکانی که سوزومه واردش شده بود ستارگان، غروب خورشید و آسمان صبحگاهی تمام وقت با یکدیگر ترکیب شده بودند. به سبب این درهای مرموز، "سفر قفل کردن درها"ی سوزومه، آغاز میشود.